hétértékelő beszéd 2011

2011.02.07. 03:42

Mostanaban kulonbozo elnokok es fontos emberek tartanak ertekelo beszedeket, ezert en most megforditom, hatha igy is mukodik, es lehet hogy az elmult hetemet ertekelo tanulmanyom kovetkezteben leszek valahol fontos ember.

szoval. haladjunk visszafele az idoben. a vasarnap estemet a super bowl reklamok nezesevel toltottem, amiket neha megszakitottak reklamokkal a super bowllal. ennek oromere az egyetem egyik csarnokaban egy akkora kivetitoberendezest uzemeltek be, hogy nalunk korulbelul 3 multiplex mozira valo vaszon jonne ki belole.ezt megelozoen a konyvtarban voltam ahol elkezdtem felkeszulni igen mozgalmas kovetkezo hetemre. a globalis felmelegedes jegyeben a mai rendezveny a hoolvadas volt itt new yorkban, aminek kovetkezteben mar csak korulbelul 30 centinek kell elolvadnia.

a kovetkezo tortenetemet ket szalon inditom el: mint azt mar emlitettem, ugy tunik szamomra, hogy az amerikaiaknak az atlagosnal egy arnyalatnyival kevesebb humorerzek jutott. mint ahogy azt szinten emlitettem mar, az egyetem kulonbozo buszjaratokat indit a varos kulonbozo pontjaira, hogy nekunk jo legyen. nos, a busztarsasag neve akivel karoltve kedveskednek nekunk: Peter Pan. indulas elott a desztinaciora nezve egyfajta informacio ehseg tud fellepni benned. ehhez kepest mi van kiirva a buszok elejere az uticel helyett..?! NEVERLAND.true story.

a mar korabban emlitett jazz guy, aki a kemia tanarom elkepeszto dolgokat tud muvelni az oran. tulajdonkeppen semmit nem csinalunk, talalomra youtube videokat mutogat, ez peldaul egy konkret pelda ami levetitesre kerult:

Herczeg Edit (nehai kemia tanarunk) is biztos csak azert nem vetitette le alkalom adtan, mert akkor meg nem volt divat youtuberol tanitani...

a szobatarsam megerkezett a het elejen, es tulajdonkeppen nem lehet panasz ra. igazan keveset van csak itthon, es a tvt is csak halkan nezi. azt nem mondom, hogy ejszakaba nyulo beszelgeteseink vannak, de legalabb megvagyunk. es lehet, hogy amerika az almok orszaga, bar en ugy erzem miota kinn vagyok nem aludtam egy jot (bar lehet hogy ezt nem pont igy ertik), mert hogy a mellettem lako ikrek annyira ikrek, hogy beszelni is egyszerre beszelnek...egymassal. meg a tvvel is. ennyi tenyezot meg mar nehez tulkiabalni..tapasztalat.

es a vegere hagytam a legerdekesebb hirt. (neem nem azt, hogy most enyhe steak fuszerezesu csirkemellet keszitettem ezersziget ontetes salataval...) szoval...kaptam allast a campuson. a rektor utan a legfontosabb poziciot tolthetem be. szakavatott jegyszedo es mindenes leszek, ami egy sportesemenyre kellhet, mint szemelyzet. szerintem igazi kihivas. valamikor mostanaban kezdek, a beszamolo a szemelyes elmennyel kiegeszulve valik teljesse.

most ugy hataroztam angolosan tavozom. mar csak 6 nap a kovetkezo bejegyzesig! 

A bejegyzés trackback címe:

https://almaimbanamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr242643590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása