Tavaty van

2011.03.07. 05:03

Tadaaaam. Eloben kapcsolom New Yorkot. Szoval az edukaciora vonatkozoan buszken jelenthetem, hogy letettem a felev felenel levo vizsgakat, kitort a szunet. A tanulas soran viszont rengeteg uj szot tanultam, barki, akit erdekelnek a mohaallatkak vagy a keringokek csak keressen fel batran. I`m expert in the field. Hetfon ujfent, es egy ideig feltehetoen utoljara megjelentem a Madison Square Gardenben, ahol megneztem egy fel McEnroe-Lendl es egy egesz Agassi-Sampras meccset. Ez egy ilyen teniszshow volt, es sajnos a McEnroe ido elott feladta. Abszolut nem szeretnem hogy magara vegye, de az en anyukam idosebb mint o es sosem adja fel ha jatszunk. Nem baj. Az Agassi meccs nagyon kellemesen telt.  Ezzel sajnos a Madison Square Gardenes hetek sora lezarult.

A het kozepen volt egy enyhen unalmasabb periodus, melyet igazan csak en, a konyveim es a fuzeteim erthetunk meg. Sajnalom.

Vannak neha kevesbe kellemes negyed/fel/2,3...orak itt a lakasban, ezek kozul kiemelnek egy emlekezeteset, amikor is a szobatarsam h12tol h2ig telefonalt. Ejjel. Tolem egy meterre. Halkan? Nem. De ne feltsetek, akkor is ilyen higgadtan reagaltam a dologra. Penteken azert vacsorat keszitettem teljesen egyedul, melyet meg a lakotarsam is megdicsert,mert voltam olyan bubaj, hogy megkinaltam.

Tegnap dolgoztam ket jeles esemenyen is. Napkozben lacrosse meccset tartottak a kozremukodesemmel, este meg szezonzaro kosarmeccs volt nalunk. Sosem gondoltam volna, hogy a hazi stadionunkba 5600an fernek be. Es arra sem, hogy a CBAs nenik a vonalkod leolvasas miatt inhuvelygyulladas veszelyeztetettek. Nos mostmar tudom, hogy a vonalkod leolvasas nagyon veszelyes tud lenni. A lacrosse meccsen viszont a munkamat talan a meccsnezes faraszto tevekenysege irna le legjobban. A lenyeg, hogy roppant sikeres napot tartottunk. a jegy melle az elso 4000 szurkolonak edzo formaju bologato babu baba jart, melyert mindenki olni tudott volna. a meccs maga egy amolyan jarulekos kellemetlen mellekhatas volt szamukra.

A mai napomat pedig a kultura jegyeben toltottem, egy kedves ismerosommel muzeumba latogattunk, majd setaltunk es ettunk-ittunk. Halistennek nem esett az eso, hanem omlott.

Nem tudok tovabb ugy tenni ,mintha tortent volna barmi erdekes is a heten a tenisz meccset leszamitva, ami nekem igen szorakoztatonak tunt, igy most otlet hianyaban visszavonulok egy hetre. kellemes szunetet nektekem.

A bejegyzés trackback címe:

https://almaimbanamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr872717235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mjuci 2011.03.07. 09:31:39

lájkolhatok vagy várjam meg Jucit? :)

edoh 2011.03.07. 13:09:06

"kedves ismerősömmel"? details please:)

almaimbanamerika 2011.03.07. 18:13:24

@edoh: rossz helyen tapogatozol kivetelesen :) egy otthoni csoporttarsam baratnoje itt au-pairkedik es vele csinalgatunk programokat. de ertem en mire vagy kivancsi :)

bazarova 2011.03.07. 22:44:01

a következő világvallásalapításnál felterjesztem a nevedet, mint új megváltóét, úgy éljek

almaimbanamerika 2011.03.08. 03:52:17

@lejja: Lia...koszonom. de ez talan kisse puritan valasz erre a kedves bokra :) de tenyleg.
süti beállítások módosítása