hülye k., fogd be a szád

2010.09.19. 23:39

miután meghallottam, hogy a blogom címének az értéke a tőzsdén az utóbbi napokban megállíthatatlanul szárnyal, az underground kultúrában kézről kézre jár ez a néhány betű alkotta cím, néhány fiatal pedig felolvasó esteket tart a bejegyzésekből, úgy gondoltam még egy bejegyzést engedek ki a kezeim közül, mely újabb táptalajául szolgálhat a későbbi díszkötéses antológiának. e havi játékunk résztvevő a fenti mondat időmértékes angol fordítását küldhetik egyetemünk címére, a nyertesek között 5 shona-magyar szótárt sorsolunk ki. (tegnap tudtam meg, hogy a shona zimbabwe egyik nyelve. az egyik lakótársam meg ugye zimbabwei. így a lakásunk egyik hivatalos nyelve is a shona lett. Mhoroi.)

amióta nem jelent meg új publikációm a neten sok minden érdekes nem történt, iskolába járok, meg beteg voltam. kissé megfáztam, édesanyám még az itteni dokihoz is lezavart (egy rendesgyermek 10000 km távolságából is szót fogad a szülői akaratnak) , kaptam ilyen kis tablettákat, de azt hiszem mielőtt hatni kezdtek volna, rohamosan javulni kezdett az állapotom. tegnap kis túrán vettem részt, szabadság szobor stbstb,jól éreztem magam. aztán moziba hívtak az új kis pajtásaim, amit el is fogadtam. tehát moziban voltunk, aztán meg csak úgy fel alá járkáltunk a cityben. se alkohol se semmi, hiszen ők még csak 18-20 évesek. a felnőttek szórakozása még nem nekik való.

tegnapelőtt megtanítottam az első magyar mondatot a lakótársamnak, amely így hangzik: 'te kib*aszott szigorú vagy.' képzelhetitek micsoda terror alatt tart engem, ha ez volt ez első amit megtanítottam neki....aztán tegnap elérkezett az idő, mikor a többiek is rákaptak erre és különböző magyar szavak iránt kezdtek érdeklődni, így egész nap csak azt lehetett hallani innen onnan, hogy what's up kurva. ez sajnos mára visszaütött, mert a lakótársam tökéletes központozással felírta az adatlapomra, hogy hülye k.urva, fogd be a szád. aztán meg gondolta, hogy egy szeretlekkel enyhít....hát nem. én először tényleg azt akartam megtanítani mindenkinek, hogy napraforgó meg vizililiom meg ilyesmiket, de őket az nem annyira hozta lázba.

így most itt tartunk, ez képezi a jelent. kezd egyre izgibb lenni a helyzet, október elején lesznek az első vizsgák. nem tudom melyikőnknek lesz nagyobb szenvedés, nekem, vagy aki értelmezni akarja a válaszaimat. mert persze nem csak karikázós lesz a teszt.én pedig azt hittem. mert karikázni már tudok angolul.

most tényleg nem tudok több érdekes dologgal szolgálni, ezért figyeljetek: elköszönök.

Ndave kuenda.

u.i.: és azért remélem tisztában vagytok azzal, hogy holnap kezdődik a how i met, a house és csütörtökön meg a big bang új évadja.

A bejegyzés trackback címe:

https://almaimbanamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr222308983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jucu:) 2010.09.20. 23:19:14

:D:D:D alig vártam h újra jelentkezz. Te nem ismersz egy Kerekes Judit nevű, szőke, 60 éves bányarémet? elvileg ő is Staten Islanden lakik, és tanít vhol, filozófiát asszem.

jucu:) 2010.09.20. 23:25:29

dejó h jelentkeztél, nagyon vártam már:) oktasd csak a népet, nagyon helyes. a suliban minden a régi, ultra szar órák, ez a álcázzuk az elsős órákat mesterfokon nem a szívem csücske... Abival alig várjuk az újab statokat...ráadásul Szabika is bekeményített a gyakon, 3Zh, beadando, házik...anyád... a koliban ki fogsz kerülni a hírességek falára, Bagdy anyánk alá, hogy amikor felébredünk először Téged lássunk, és aranyozd be a napunkat:) csók.

jucu:) 2010.09.20. 23:26:08

aszittem az előzőt nem tette fel...:) no legalább több lesz a komment:P

almaimbanamerika 2010.09.21. 01:40:57

@jucu:):
jajj de drágák vagytok lányok :))szivesen látnám még legalább egyszer egyben azt a társaságot, ebből a szempontból fasza lehet kinn a bécsin. a többiről nem mondok semmit :)
Kerekes Juditot nem ismerek, Ashley-t viszont annál többet :))) a mi egyetemünkön tanít? nem hiszem, de lehet.
süti beállítások módosítása