utolso elotti

2011.05.02. 07:11

Hat engedjetek meg nekem, hogy felvegyem a fonalat mult het vasarnapnal.  Mikor mar ugy ereztem hogy eleg meleg van Kanadaban, kivitettem magam a repuloterre, hogy visszatelepuljek New Yorkba.  Hosszas merlegeles utan kivalasztottam azt a gepet a napi 10 Montreal – New York jarat kozul amit az alacsony erdeklodesre valo tekintettel toroltek. Ugyan azt probaltak beadni, hogy New Yorkban iteletido tombol (biztos forrasbol tudom, hogy 25 fok volt es szikrazo napsutes), miutan ezt nem kajaltam be, inkabb  a kezembe nyomtak egy $10-os ebed utalvanyt, igy megenyhultem. Tehat izletes ebedet fogyasztottam a gep indulasa elott, majd  1 kellemes ora elteltevel mar le is szalltam. Elotte persze fel. Megerkezesemet kovetoen nem tudtam nem eszrevenni, hogy vendegeim meg mindig itt bohockodnak, igy az estet egyutt toltottuk. Masnap szomoru hangulatban elbucsuztattam oket, es felraktam nehany masodpercig tarto roppalyajukra. Gyakorlatilag 24 ora alatt le is kuzdottek az utat.

Erdekes modon hetfon vege let a szunetnek, ezert kedden mehettem persze iskolaba, aztan szerdan megint we don`t need no education volt. Jo, hat az egyetemen nem a logika a fo iranyelv. Igy tehat szerdan ugy gondoltam emlekeztetem a varost, hogy en meg itt vagyok, es egy remek jo nappal ajandekoztam meg magamat, melyet delutan erdekes esemeny szakitott felbe. Egyszercsak feltunt, hogy a varos gyakorlatilag ures, minden sarkon all rengeteg ku  rendor, milyen rendesek, igy probalnak itt tartoztatni, hatha tetszik ez nekem, de aztan arra gondoltam lehet megsem miattam van ez igy szervezve. megkerdeztem a rendor nenit, hogy megis mire ez a nagy felhajtas, hat kepzeljetek csak nem az Obama tette tiszteletet a varosban? De.  Gondoltam ket very important person sok egy varosba, igy hazajottem es elbujtam.

 Csutortok-penteken “egyetemi napok” voltak az ovodaban. Nem veletlen az oly ritkan tapasztalt szarkazmus, hiszen egy konkret Varosligetet huztak fel az egyetem udvarara. Oriaskerek, ringlispil, cellovolde, vattacukor….na ezek mind hidegen hagytak engem, en inkabb mentem orara nagycsoportos foglalkozasra. Valamiert nekem az egyetemi napok a sorpadnal kezdodnek. Ciki.  Meg divatbemutato is volt, ahol iker szomszedaim felmenoi is tiszteletuket tettek, igy mostmar kiderult honnan ered a hangzavar. A kedves mama es nagymama sem csendkiralynok. Szombaton egesz napos munkaidot tartottam, delelott lacrosse meccset szerveztem, este meg focimeccset az F.C.  New Yorknak.  A mai napot szinten a varosban toltottuk, atlibegtunk a libegovel az egyik szigetrol a masikra, most meg mindenki a cnnt nezi es skandalja, hogy U-S-A. En azert megprobalok aludni a nagy izgalmak kozepette es meg bekeidoben elmegyek aludni.  Mar csak egyszer talaltok uj bejegyzest a virtualis uzenofuzetemben, aztan kezdodik csak a nagy reunion.

A bejegyzés trackback címe:

https://almaimbanamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr782870875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása