a szolanc konyha

2011.01.31. 01:14

nos, elerkezett A nap. mult vasarnap ota tortenetek egesz sora varakozik lejegyzesre. hat alljon itt egy ujabb meseszeru iras.

hetfon s kedden kevesebb dolog tortent, bizton allithatom hogy semmi olyan, amit erdekesnek talalnatok. azonban szerdan lecsapott az iteletido a cityre. reggel elkezdett esni a ho, mely totalis fejetlenseget okozott az utakon (igy mehettem gyalog az egyetemre, mely legalabb 9 es fel percet vett el az eletembol). miutan szerdan reggel es este van csak oram, a koztuk levo 6 orat itthon szokasom tolteni. ereztem en, hogy ez itt nem a jofajta megszokott bekes otthoni falusi hoszallingozas, ez itt am a HOESES maga. Gondoltam keszuljunk fel a vilagvegere meg ma, igy utban hazafele betertem egyetlen es kedvenc szupermarketembe, ahol mindent megvettem ami egy vilagvegehez illik. Es kiderult, hogy mar megint nagyon okosan cselekedtem, ugyanis az egyetem diszkreten tudtunkra adta, hogy az esti orakat mind toroltek, es masnap is csak kesobb nyit az suli. Nem most jottem en a 6.20assal, ereztem belul, hogy nem lesz itt masnap tanitas egyaltalan. (katolikus egyetem hallgatoirol leven szo, gondolom az 1 fore juto imak szama eleg magas lehetett mely tartalmazta a kovetkezo szavak kulonbozo kombinacioit: ne, legyen, holnap, iskola) imaink meghallgattattak, reggel a tozsdekre is hatassal biro hir jelent meg: az egyetem ma nem nyitja ki kapuit. Termeszetesen tanulassal toltottem a napot, hiszen ne vesszen karba ennyi ido.

Nos, masik igen fontos hir, oruljetek, hogy ilyen hamar ertesulhettek rola: a fuzios konyhamuveszet ideje lejart. Az uj divat a szolanc konyha. Elso mestere en vagyok. A kovetkezokepp tudnam osszefoglalni: Minden egyes kajabol ami megmarad es mar unalmas, a kovetkezo napi, meroben mas jellegu kaja alapja lesz. Erdekes, gondolkodtato es egyben koltseghatekony. Termeszetesen ennel osszetettebb es bonyolultabb, nem magyarazhato el ilyen konnyen, csak szerettem volna hogyha megertitek, hiszen hallani fogtok meg rola. Ovatosan azert a buktatokkal, nem kizart az 5-6. napra egy zoldseges-lekvaros-fokhagymas-kakaos-daralt hus a sutoben. Legyetek szivesek esszel atultetni sajat gondolat- es gyakorlatrendszeretekbe! Barmilyen kerdesetek van, batran forduljatok hozzam.

penteken eloadason vettem reszt (nem az orakon, teljesen onszantambol, puszta erdeklodesemnek eleget teve), aztan meg rajtautesszeruen, de elszantan megjelentem a fitness teremben, majd kifaradva elindultam haza, mikor is kacsakat vettem eszre kacsolikus egyetemunk parkolojaban. erdekes volt. tegnap meg egy szinten kinn tanulo magyar lannyal talalkoztam es egyutt csodalkoztunk ra mekkora ho van a Central Parkban. jeeee.

a kovetkezo resz tartalmabol: ugy nez ki holnaptol lesz szobatarsam. ajjajjj, mondhatnam. de errol majd mikor a felelmem valosagga valik...

azaz...

...egy het mulva...adios amigos.

A bejegyzés trackback címe:

https://almaimbanamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr122626667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása