20

2011.02.14. 04:53

Konnyeimmel kuzdok mikor ezeket a sorokot pingalom, hiszen e blogbejegyzes nem kevesebb mint a 20. ezen a virtualis jatszoterunkon. ez szinte szebb evfordulo mint az, hogy az elso pun haboru pontosan 2252 eve ert veget. e meghatodottsag vezerli a mai patetikus hangnemet.

na de eleg ebbol, e hetem egy leheletnyivel kevesbe mondhato esemenydusnak, ugyanis ilyen dolgok tanulasaval toltottem, mint hogy mikor volt a pun haboru. allitom, hogy a kozepiskolai anyagot majus vegere majd ujbol kenem vagom. irto profi vagyok a kovalens es az ionos kotes kozotti kulonbsegekben is.ujra. immaron ket nyelven. szoval kulonbozo megtartott es elhalasztott vizsgak tortentek a heten, erdekes modon ez utobbiak jobban sikerultek. majd jovo heten lerontom oket.

hetfon nagy almom valt valora azzal, hogy eljutottam egy Jane Goodall eloadasra, csimpanzkutato, rendkivuli ember, rendkivuli eloadast tartott.

valamint szinten a het elejen teljesse valt a lakasunk allando lakossaga. Tisztelettel jelentem, a lakas letszama 8, nem hianyzik senki. drukkoltam, hogy mi lehessunk a kovetkezo benetton reklam, am ez nem jott ossze, egy gyors skicc korulbelul igy nez ki a lakasunkrol:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

szoval a szinskala nem lett szinesebb.

szerdan egy kisebb fajta szivroham kerulgetett, ugy esett ugyanis, hogy el kellett mennem a postara. ez fizikai tavolsagban merve nem egy nagy dolog, viszont a varosi hierarchia aljarol le kellett mennem a gettoba. sajnos mostmar be kell vallanom, hogy nem new york mertani kozepen lakom, de a 15 perces setam soran tul sok gyanus dolgot lattam. azt hiszem a 10dkg sonka es a teljes arcatszabas-uj arc keszitese az itt talalhato portekak 2 kozelito vegpontja. a kornyeken meg angolul se kell tudni. de visszaertem epsegben. azt hiszem ugyanannyi szervvel.

pentek este egy kedves otthoni csoporttarsam meg kedvesebb cimborajaval talalkoztam a varosban, igy igen kellemesen telt az este. szombaton meg az egyik magyar lannyal az egyetemrol lecsaptunk a guggenheim muzeumra es aztan ugy tettunk mintha vacsoraznank nalunk, de nem nagyon volt sajnos kaja. de o legalabb akkora jamie oliver mint en, igy nem tunt fel neki, hogy a kaja most nem a costesbol van. es bevezettem az egyetemi ingyen kajak buvos rendszerenek elmeleti fejezetebe.A mai napon pedig egyetemunk noi kosarcsapatanak meccset tekintettem meg, melyet termeszetesen ingyen ebed elozott meg. mi mas. nem is esz osztas.

szobatarsam meg mindig van, es kibontakoztatta lakberendezesi kepesseget, igy sajnos a szobank mar nem egy kis Europa, hanem ugyanolyan mint barmelyik masik a lakasban. egy dolgot leszamitva. az asztalat - egy masfel meter magas karcsu darab (amit nem hasznal semmire, de azert kicsereltette egy nagyobbra) az ablak es a radiator ele tolta, azokkal parhuzamosan. ez roppant kornyezettudatos, mert se a feny nem nagyon jon be, se meleg nem lesz a szobaban. mar varom mikor tolja az agyat mondjuk az ajto ele.

na most, hogy a teljesen unalmas es erdektelen hetembol is krealtam egy bojegyzest, megyek es tovabb unneplem a pun haboruk kerek evfordulojat! happy anniversary.

A bejegyzés trackback címe:

https://almaimbanamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr322659446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cslilla 2011.02.15. 14:40:26

Ez a kép egyszerűen fergeteges! :)

sz.juci 2011.02.15. 22:17:57

Még mindig zseniális. Sikerült minden bekezdésednél, hangosan nevetnem. A kép pedig a csúcs. :) A melóról nem írtál.

sz.juci 2011.02.15. 22:20:53

Ja mert gondolom még nem voltál...

almaimbanamerika 2011.02.15. 22:30:29

Koszonom mind a prozai mind a vizualis reszre vonatkozo dicsero szavakat, nagyon kedvesek az en szivemnek.
süti beállítások módosítása