It's just another manic Monday

2010.10.04. 02:00

na. 6 szornyuseges blog nelkuli nap utan uj labnyomot taposok az internetbe.

ez a het tobbnyire semmi kulonossel (nem) telt. orak, es leckek, es koran kelesek, es ujabb sorozat reszek. illetve voltam mellkas rontgenen ahol targyi bizonyitekot szereztem arrol, hogy nem vagyok tbc-s.

a dolgokat meg most sem ertem tokeletesen, e mondatot alatamasztando alljon itt egy szemleletes pelda. azt hiszem, hogy van egy csoport tarsam az egyik oran akit Varazs Szonyegnek hivnak. mindig amikor a nevsort olvas a tanar azt ertem nala, hogy Magic Carpet? es erre o mindig mondja hogy ott van. ebbol en azt szurtem le, hogy ot Szonyegnek neveztek el a szulei, es csak veletlen egybeeses es tulajdonkeppen egy szerencses veletlen hogy pont Varazs a vezetekneve. na jo. lehet hogy valamit felreerthettem.

de kulonben meg most olvastam, hogy a denevereknek is van akcentusuk, ugyhogy mit aggodjak? meg sose hallottam arrol panaszkodni egy denevert, hogy nevetnek az akcentusan (vagy pont emiatt nem ertettem....).

sot kepzeljetek el, megneztem egy szindarabot. nem kenyerem a linkelgetes, csak hogy elhigyjetek: http://hiszedmi.blog.hu/2010/09/20/a_legrovidebb_szindarab_rovidebb_egy_percnel

varazslatos szereposztas, mi?

az elozo bejegyzesemben feladott rejtvenyre sajnos nem erkezett helyes valasz, de azert elarulom, hogy a mondat azt jelentette, hogy "ne felejtsetek el fogat mosni!" nem tudom, hogy honnan tudhattatok volna a megoldast, bar megkerdezhettetek volna a zimbabwei lakotarsatokat, o eleg jol beszel shonaul. maskor jobban figyeljetek oda a korulmenyek adta lehetosegekre.

nos. ugy erzem a bejegyzesem egyre kevesbe szol az itteni elmenyeimrol igy ennek most veget vetek. jovo heten vizsgak lesznek, es mint hallottam, lehet hogy az utana levo heten is. ez nem jo, de errol majd a jovo heten tartalmasabban is be tudok szamolni.

a most hetvegemet leginkabb a kovetkezo mondattal tudom jellemezni: 'van egy sajat lakasom new yorkban!' de ez igazibol csak annyit jelent, hogy mindket lakotarsam lelepett ezen a hetvegen, igy egyedul voltam itthon. de ez igy nem hangzik olyan jol. de ennek mar vege, mert a fekete-feher merleg nehany oraval ezelott egyensulyba kerult.

a mai szerencseszamom a 19. ollleeee.

mi legyen az utolso mondat?

ez.

A bejegyzés trackback címe:

https://almaimbanamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr22342907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sz.juci 2010.10.05. 21:20:08

Még mindig felüdülés olvasni a bejegyzésed, a varázs szőnyeges sztori közben még hangot is adtam ki, úgy nevettem :)
Ja a fbos képeid is irigylésre méltóak, nekem bejön ez a színes társaság!:)
Hajrá a vizsgákhoz, ha túlélted a statot, meg az élettant ezek is menni fognak, hiszen azok nagy része, számunkra ismeretlen szó volt.
Pussz

cslilla 2010.10.11. 20:44:01

Vera! Nálunk már csak pár óra van hátra a hétfőből és még sehol az új post???Mi lesz itt? Kezdjek a facebookon szimpátiatüntetést???Inkább azt mondom (rontombontom), hogy írjál, de iziben!!:)

mjuci 2010.10.17. 20:58:56

Igenigen, Vera! Én csak most érkeztem meg a blogolvasók most már tutira rendszeres olvasói közé, de máris hiányom van az újabb infokból :)
Jaj, hát valami irtó jó olvasni őket, úgyhogy kezdem a virrasztást a következő bejegyzésig :)
Cupp
süti beállítások módosítása