oszinteseg 2011

2011.02.21. 07:16

breaking news: egyik nap ugy ereztem elszabadult a pokol a facebookon. ilyeneket lattam, hogy XY (erezd magad megszolitva) es meg 5-en kedvelik az elmult bejegyzest. es ez a szam pillanatok alatt 13 lett. es ezen kivul kulonbozo formaban, kulonbozo, de megis egyforman kedvezo kritikakat kaptam. hm..lehet itt a karrierem csucsa? a lenyeg a lenyeg, nagyon koszonom nektek a kedves szavakat.

kerekvagas. hetfo-kedd-szerda-csutortok: a napok, melyeken nem tortent konkretan semmi. najo.kedden eligazitas volt a munkaval kapcsolatban, biztositottak minket arrol, hogy rengeteg jelentkezo kozul valasztottak ki minket, igy nem is ketseges, hogy mi vagyunk a legjobbak. kodleolvasas. jegy eltepes. a felelosseg es a fokozott stressz feltehetoen enyhe kifejezes a munka leirasara. ezt leszamitva a heten 16 fok volt, es mire azt hittuk, hogy itt a tavasz, leesett egy ujabb adag ho. akkor mar nem hittuk.

szerdan egeszsegugyi tragedia tortent. reggel ugy ebredtem, hogy begorcsolt-kiakadt-becsipodott a nyakam. a pontos kifejezest sajnos nem tudom, de a fajdalom leirhatatlan volt, sot a mai napig is enyhe jelek emlekeztetnek ra. csak hogy szemleltessem: egesz szerdan csak a tolem jobbra levo dolgokat lattam, majdnem nem tudtam vegigpofazni a spanyol orat, de megkertem a mellettem ulo pajtasomat, hogy egeszsegugyi okokbol uljon most a jobb oldalamra. estere a fajdalom olyan kritikus pontot utott meg, hogy kinomban a villanykapcsolot kapcsolgattam, hatha noverhivo...mindenki megkonnyebulesere biztosan allithatom, hogy csutortokre enyhules allt be.

miutan jegszekrenyem feltoltottsege kritikussa kezdett valni, ezert ujra le kellett mereszkednem a pokolba, az en kozertembe. utban hazafele egy sajatos kiirasra lettem figyelmes az egyik bolt ajtajan. 'we speak bengali-hablamos espanol'. csak furcsan hatott. nem am we accept credit cards, vagy barmi, bengali. igaz, ezen a kornyeken nyugodt akkor lennek, ha a kolinkra meg az lenne kiirva, hogy we keep bengali (tiger).

erzitek hogy ami eddig volt az tulajdonkeppen a vihar elotti csend, ugye?

nos. szombaton szezonzaro merkozest tartottak a 32.sz. sporttelepen madison square gardenben, melyen a mi egyetemunk ferfi kosarcsapata fogadta pittsburgh csapatat. nem voltak sokan, csak 19763-an. velem egyutt. a meccs dobbenet volt, merthogy ez a csopp kis stadion hazai palyanak szamit, ennek fenyeben mindenki nekunk szurkolt. Aminek az lett a vege, hogy az utolso masodpercben, meggyozo, mar mar folenyes gyozelmet ertunk el, hiszen 1 ponttal nyertunk. csak egy szolid, halk zsivaj alakult ki a meccset kovetoen. ezt megunnepelve ingyen ebeden vettunk reszt egy kellemes etteremben. rossz pont nem volt. majd meg egy kicsit korzoztunk a varosban, es aztan visszatertem a villaba.

a mai nap szinte egyenerteku volt a tegnappal, hiszen vegre valahara tanulhattam a monoszacharidokrol. mindenki dontse el maga melyik izgibb.

de a fun part meg csak most jon: holnap nincs iskola, ugyanis Presidents` Day van. Washington szulinapikaja.

en most ezzel a szep remennyel megyek aludni, ugyanis mar igen kora reggel lett.

A bejegyzés trackback címe:

https://almaimbanamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr82676138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása