én írtam. taps taps!

2010.11.04. 02:34

Elmúlt hetem versbe szedem
Elmesélem mi van velem


Edit rajta volt a gépen,
megérkezett szépen, épen
csomagja is ott volt vele,
repülőgépi koszttol nem lett tele.

Itt lakott a Bárónő nálam
Befogadta őt az állam
Vásárolt keveset, leszakadt a vállam
Pálinkat kaptam-leesett az állam

Tetszett neki úgy hiszem
Nagyobb ez, mint Debrecen
Guggenheim s Metropolitan
Bejárni azt lehetetlen

Kultúrára éhes volt szegény
Hiába tapadt a sok fekete legény
Bárónő hűvös és szerény
Az élet itt neki igen kemény

Azóta az élet sivár
Hazajövök, s nincs ki vár
Tanulásé a főszerep már
Nincs többé karaoke bár

Volt azóta még Halloween
Mi csak ültünk a lakás romjain
Értelmetlenek már a napjaink
Délután üresek a karjaink

Vasárnap lesz a maraton
Ott leszek én is e napon
Lesznek róla új képek
De most gyorsan lelépek

 

U.i. megnyugodtam. ez sem a Paradicsom,

a tárgyfelvétellel itt is van bajom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://almaimbanamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr802421520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cslilla 2010.11.04. 14:50:16

Humoros strófáid láttán,
Kuncogtam hangosan, Drágám!

Iskola ne fogjon vissza,
Hétvégén menjen a risza!:)

edoh 2010.11.06. 15:52:16

Picit meghatódtam e sorokon,
s ennek köszönheted, hogy nem lesz pofon!

Nem tudom mi van veled,
mikor azt irod, hogy túl sokat shoppingoltam.

Sajnos nehany káreset is történt,
mióta a repcsim föld' ért.

Pici nanóm a vizes pohárba esett,
rágondolni is nehéz lehet!

S a szép kis fülbevaló-aggató szettem
kettéttört hazafelé a bőröndömben.

Jó tanulást, jó mulatozást a távolban,
remélem a vasárnapo post már ott pihen a váróban!

almaimbanamerika 2010.11.08. 04:55:39

bennem most nincs tobb rim :( (bar latom a mondanivalo nalad is felulkerekedett a stilisztikan ezeknel a soroknal: Nem tudom mi van veled,
mikor azt irod, hogy túl sokat shoppingoltam.:)) poszt nem ma, hanem valszeg kedden, most meg nincs mit megosztanom.
viszek neked haza helyette egy masikat ha szeretned.

koszonom a kommenteket
kivanok nektek csodas hetet!
süti beállítások módosítása