Valami veget ert…

2011.03.14. 03:41

…es az a tavaszi szunet vol.1. Ne aggodjatok hasonloan jo hangulatban telnek majd a Husvet koruli napjaim is. Szoval a szunet tortenetenek fonalat a hetfoi tortenesekkel vennem fel. Hetfon athelyeztem szekhelyemet Brooklynba, az uj Manhattanbe, ahol nagynenemeknel toltottem el nehany kellemes napot.

Kedden vegre valahara eljtutottam a termeszettudomanyi muzeumba, ami igencsak elnyerte a tetszesemet. Bar szogezzuk le…a latogatok kozott az idosebb korosztalyba tartoztam…igen sok osztalykirandulas reszet kepezte aznap a muzuem, egy azonban kozos volt  bennuk: mind fiatalabb volt nalam (osztalyfonokok most nem jatszanak).  Szoval miutan kifelnotteskedtem magam a muzeumban, varosnezo setat rendeztem magamnak, es a 79. utcatol (ahol a muzeum van) lesetaltam a 34.utcaig. ahol meg elfaradtam, es hazametroztam.  De ez azert igencsak tekintelyes tav. Meg is veregettem a hatam a metron.

A szerdat ujfent bent toltottuk a varosban (e napra tarsalkodopartnerem egy kint au-pairkedo lany volt, akivel szoktunk kozos programokat szervezni. Legyen neve Rozi.Lett.) szoval miutan kitarsalkodtuk magunkat, hazamentem. Szerdan a museum of design kiallitasat neztuk meg, ami ujfent kellemesen telt, majd utana szinhazba mentunk, ahol a Freud`s last session-t tuztek musorra azzal a cellal, hogy engem szorakoztassanak. Sikerult. Aztan meg kituzoket is osztogattak, hogy I had a session with Freud, kac-kac amerikai humor magasfoka. Az idojaras nem volt epp festoi, mondhatni omlott az eso, ezert aznap a hirekben senki nem foglalkozott azzal, hogy mi van Libiaban, vagy akarhol, mert ESETT AZ ESO. En megertem, hogy sok eso esett, de miutan 1 hettel korabban ugyanilyen korulmenyek voltak, ezert….hm. hogy is mondjam…minden vicc csak egyszer jo.

Penteken visszavonultam kiralynoi rezidenciamra(remek szojatek, hiszen a kolink Queens-ben van). Szombaton pedig Philadelphiaban toltottunk el egy napot Rozival (na ki emlekszik ki o?), fuggetlensegi nyilatkozat, Franklin, blablabla, jopofa volt. Hazafele magyarokkal csacsogtunk egy kellemeset, majd hazatertem es beutemeztem egy 14 oras alvast. Es nalunk mar nyari idoszamitas van, igy aztan hurra. Mara tehat nem maradt mas, mint nekialljak a szunetre feladott leckek lelkiismeretes megirasanak. Holnaptol iskola, hogy kinek jo ez, azt nem tudom.

a mostani bejegyzes pont eddig tartott.

A bejegyzés trackback címe:

https://almaimbanamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr432737285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása