Negativ kritikat kovetoen,

Es hogy prozabol volt mar boven

Alljon most itt inkabb egy kis darab lira

Kifejlodik, olvasd csak, most meg ugyan csira.

 

Annyiszor volt elottem a vizsgalapom

Ahanyszor volt hetkoznapom

Volt itt tortenelem, teologia,

Spanyol es tobb biologia.

 

Ugy aggodtam egesz heten

Mi lesz ha a vizsgan eppen

Osszekeverem az apostolokat a kapillarisokkal

V. Karolyt meg a bélszakaszokkal

 

Nem tortent meg ez a bakloves

Volt sikerelmeny, nem keves

Igy sikeresen zarodott az edukacio

Nem lepett fel komplikacio

 

Pentek este erkezesemet jeleztem,

Az ejszakaba epp jokor ereztem

Az eszemet otthon felejtettem

A fonalat hamar elvesztettem

 

Konkretumokat nem mondhatok

Laza kepet igy is kaptatok

Mindenki keresse a fantaziajaban

Mire kerult sor az ejszakaban.

 

Szombaton keves dolgot tettem,

Konkretan semmit sem ettem

Megviselt a penteki vigadalom

A Lazy song volt aznap a dalom

 

Keso van, megfaradtam, az ágy vár

Bucsuzom inkabb, es ha mar

Itt jarunk a mu vege tajt

Mehet nektek egy jo nagy lajk. 

 

 

u.i. es ha valaki nem ismerne a fenti szamot mely a napomat leirja, 

itt nyugodtan meghallgathatja: 

A bejegyzés trackback címe:

https://almaimbanamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr192797782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása