Tiwesdæg

2010.10.12. 04:45

prologus: a cim oangolul van. kedd.

exkuzalas: nem volt nekem egyaltalan olyan tervem, hogy elvonasi tuneteket okozzak a csuszassal. sajnalom, de zarva volt a nyomda.

propozicio: na jo, igazibol az tortent, hogy 3 napos hetvege van, amivel gondolom nem mondtam ujat, hiszen otthon is mindig meltokepp megunnepeltuk a columbus day-t, nem igaz?tehat ma nem volt suli, igy penteken nagy volt a szam, hogy 3 nap alatt minden minden lemaradast behozok, aztan hirtelen csak 1naposra szukult a hetvege tanulas szempontjabol.

a szombati programomat (mondvan meg 2 napom van mindenre) a varosban toltottem, elmentem a John Lennon megemlekezesre aztan meg setalgattam mindenfele, mignem annyira elfaradtam, hogy elindultam haza. ez igy eleg uncsin hangzik ahogy leirtam, de ne higyjetek a szemeteknek, ez egy nagyon jo program volt.

majd masnapra a suli szervezett kirandulast, amiben ingyen spanyol vacsora volt, amire is a valaszom az volt, hogy perszeeeee, elmegyek, meg van egy estem meg egy egesz napom, hogy tanuljak. muzeumba mentunk aztan szellemi taplalekainkat fizikaival egeszitettuk ki, magyarul hatalmasat zabaltunk. olyannyira hatalmasat, hogy meg ma is azt ebedeltem amit elcsomagoltak a "kiskutyinak".

igy hat "behajoztunk a jelenbe" (columbus c., 1492).  ma meg ennyi izgalmas sem tortent, ha csak az nem erdekel titeket felettebb, hogy mennyire utalom a beadandokat. de szerintem nem, ugyhogy ezt felejtsetek is el.

bonyodalom: egyik ejjel az az erdekes dolog tortent, hogy kaptam a kinti szamomra egy "hey kurva" tartalmu smst. a feladot nem ismertem, de azert reggelre mar volt egy kesz otlet csokrom, hogy ki lehet az, es persze orakkal kesobb be is igazolodott a gyanum. de azert eleg meglepo, nem?

a problema az, hogy a het kozepen mindig megjegyzek egy csomo olyan dolgot, amit szeretnek leirni ide, amit aztan jol elfelejtek. innen tudom, hogy itt az ido blogot irni, hogy semmi nem jut az eszembe. meg tudjatok az is nyomja a lelkemet, hogy aggaszto melyrepulest velek felfedezni a kommentek szamaban. ami termeszetesen reprezentalhat egyfajta egyenes aranyossagot a blog szinvonalaval. ki tudja...

kivonulas: kis olvasoim, szervusztok.

A bejegyzés trackback címe:

https://almaimbanamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr972364526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cslilla 2010.10.12. 23:35:06

Kezd brazil szappanopera jelleget ölteni a történet ezzel a megválaszolatlan kérdéssel!!Node ki írhatta az esemest? Alejandro? Vagy talán Fernando??? A nézők hada tűkön ül...

almaimbanamerika 2010.10.12. 23:44:02

@cslilla: szinte hihetetlen Lilla, hogy mennyire ismered az itteni dolgokat.a csajszit aki irta az smst Alejandranak hivjak :)))
süti beállítások módosítása